E-reputation
Traim in lumea 2.0 in care reputatia este o resursa extrem de valoroasa, atat pentru organizatii cat si pentru oameni. Reputatia este caracteristica de baza si a brandului personal, si a celui corporatist, fiind totodata resortul principal de exercitare a influentei acestor branduri asupra categoriilor de public de interes. Reputatia este o resursa epuizabila care se acumuleaza in urma unui proces complex, indelungat si costisitor, dar se poate pierde intr-o clipa, cu daune uriase pe termen lung.
Pe parcursul acestui curs – care reuneste un cumul de expertize in tehnologie, psihologie si sociologie, economie si business development – veti intelege ce este si de ce reputatia a devenit atat de importanta odata cu cea de-a patra revolutie tehnologica, vom rezolva impreuna ecuatia “brand x reputatie”, vom exersa cum se construieste, cum se masoara si cum trebuie gestionata reputatia, astfel incat sa genereze competitivitate si oportunitati.
Cursul poate fi customizat in functie de obiectivele si necesitatile clientului si ale participantilor; el contine prezentari si dezbateri despre procesele de intelegere si incadrare a reputatiei in lumea 2.0, utilizeaza instrumente specifice de tip chestionare&teste, studii de caz, jocuri interactive si analize pe baza unor filme didactice, aplicatii practice etc.
Cursul se adreseaza tuturor profesionistilor care activeaza in domenii unde reputatia si prestigiul personal determina direct succesul, precum si celor care interactioneaza in numele unui brand sau care gestioneaza reputatia unei organizatii sau corporatii.
Formatul de referinta:
- Durata: 8-14 ore, pe parcursul a 1-2 zile
- Nr. participanti: 8-12
- Livrare: 2-3 traineri
Solicită mai multe informații aici.