Una din provocările majore, frecvent întâlnite de către manageri în activitatea curentă, este reprezentată de către comportamentul simulat al persoanelor cu care intră în contact. Combaterea pericolelor personale şi profesionale a devenit din ce în ce mai necesară.
Simularea nu este o simplă eroare, ea se caracterizează prin intenţionalitate. Este o greşeală intenţionată, învăluită şi susţinută pragmatic.
Condiţia succesului unei simulări este dată de consistenţa sa internă, de abilitatea cu care subiectul menţine coerenţa demersului său fictiv. Contrafacerile sunt mijloace elegante de a eluda normativele sociale. Sub masca unei conduite conformiste, folosind tactici derutante, subiectul se complace într-un fals relaţional, structurându-şi, pentru a putea manipula, un spaţiu simulat. Expertiza noastră în identificarea comportamentului simulat vă permite fie sa fiți pregatiți în situații în care încrederea este esențiala, cu ajutorul consultanților noștri sau prin cunoștințe dobâmdite prin training, fie să vă selectați sau să pregătiți angajații pentru departamentele unde este critic modul în care aceștia interacționează cu parteneri și clienți.
În lupta împotriva fraudei sau la implementarea măsurilor de antiterorism este foarte importantă conștientizarea riscurilor la care vă expuneți organizația pentru un plan de acțiune coerent.